Over ons

Bij Zipperz draait alles om werken in een omgeving waar je je thuis voelt én professioneel groeit. Een plek waar flexibiliteit, verbinding en gastvrijheid samenkomen — met alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Alles inbegrepen

Geniet van koffie, thee, een heerlijke lunch, snel internet en alle benodigde apparatuur met ondersteuning – allemaal inbegrepen, zonder extra kosten.

Goed bereikbaar

We zijn makkelijk bereikbaar met de  auto en het openbaar vervoer. Je kunt  parkeren kan op eigen terrein tegen  een gereduceerd tarief of in de omgeving.

Flexibel

Heb je last-minute extra voorzieningen nodig? Geen probleem. Van een grotere ruimte tot extra catering, we regelen het direct voor je.

Persoonlijke service

Je hebt altijd één vaste contactpersoon die jou en je gasten warm welkom heet en ervoor zorgt dat alles voor je geregeld is, van de huur tot catering tot ruimte inrichting.

De waarde van Zipperz

Bij Zipperz draait het om meer dan alleen werkruimte. Alles wat je nodig hebt is inbegrepen, van koffie tot schoonmaak. Dankzij de toplocatie ben je altijd makkelijk bereikbaar. We denken flexibel met je mee en bieden maatwerk. En het allerbelangrijkste: je krijgt persoonlijke service van Petra, die je écht ziet en zorgt dat je je direct thuis voelt.

Over Petra

Ook als je haar (nog) niet goed kent, heb je al snel in de gaten dat ze een gave heeft om mensen te verbinden. Petra is een bezielde gastvrouw.

Zo iemand die vaak al weet wat jij nodig hebt, zonder ddt je het aangeeft. Ze geeft antwoord op vragen die je nog niet eens gesteld hebt en geniet daar intens van. Het vergt zichtbaar weinig tot geen inspanning. Ontzorgen zit in haar DNA, dat is haar tweede natuur.

Meer over petra
Rotterdam

Het gebouw in Rotterdam met rooftop

Vergaderen met uitzicht? Onze locatie heeft een prachtig rooftop terras. Een unieke setting voor inspirerende meetings, workshops en  netwerkborrels in de open lucht.

Gelegen in het bruisende hart van de stad, dicht bij grote bedrijven,  horeca en het ov. Door onze centrale ligging ben je binnen een paar  minuten op station Blaak en de snelwegen A16 en A20.

Meer over het gebouw
Vergader ruimte gehuurd
5.0
''Fantastische ontvangst. En de hele dag goed verzorgd met gezond eten én lekkers. Fijne werkruimte en zeer vriendelijk personeel. Bedankt en we komen graag weer.''
Lucia Looijestijn
6 maanden geleden
Vergader ruimte gehuurd
5.0
''Prima locatie, netjes en goed verzorgd, Zeker weer gebruiken volgende keer!''
Maarten Baas
2 maanden geleden
Blijf op de hoogte

Goed om te weten

Praktische informatie over huisregels, annuleringen en parkeergelegenheid — zodat je altijd weet waar je aan toe bent bij Zipperz en zonder zorgen binnenstapt.

Huisregels

Gebruik de ruimtes netjes en respectvol.

Veiligheid & Gebouw

Toegang alleen voor geregistreerde bezoekers.

Annuleringsbeleid

Kosteloze annulering tot 24 uur.

Parkeergelegenheid

Parkeren op reservering - tegen gereduceerd tarief - naast het gebouw.

Blijf op de hoogte

Ons laatste nieuws

Nieuws
Ondernemers kijken voorzichtig optimistisch naar 2026

De Nederlandse ondernemer kijkt met vertrouwen vooruit. Uit de nieuwste Conjunctuurenquête Nederland (COEN) blijkt dat in alle sectoren meer bedrijven een stijging van de omzet verwachten dan een daling.

Meer lezen
1/12/2025
Nieuws
Financieel slim huren: de voordelen van flexplek, kantoor of vergaderruimte

Voor veel ondernemers is huisvesting een van de grootste kostenposten. Een eigen pand of langdurig huurcontract kan zwaar drukken op het budget, terwijl de behoefte aan ruimte vaak wisselt. Bij ZiPPERZ Business Center kun je kiezen voor flexibele oplossingen die niet alleen praktisch zijn, maar ook financieel aantrekkelijk.

Meer lezen
19/11/2025
Nieuws
De 5 meest gestelde vragen over werken bij ZiPPERZ – Beantwoord!

Ben je benieuwd hoe het is om te werken bij ZiPPERZ? Of je nu zzp’er bent, een startup runt of een team aanstuurt wij krijgen vaak dezelfde vragen van geïnteresseerden.

Meer lezen
3/11/2025