Ruimte 2 | Delfshaven

Een vergaderzaal van ongeveer 20m waar je multifunctioneel gebruik kunt maken van de ruimte. In deze ruimte kun je met maximaal 4 personen terecht.

4 personen
28,50 per uur
Boek de ruimte

Wat je kunt verwachten in deze ruimte

Er zijn voldoende stroompunten aanwezig in de ruimtes waardoor je met meerdere laptops kunt werken of je mobiele device kunt opladen. Uiteraard is er gratis WiFi in het gehele pand. De kosten voor onze ruimtes zijn inclusief gebruik van water, koffie en thee uit de lunchroom.

De kosten voor gebruik van de beamer bedragen € 25,00 per dag. Bij mooi weer kan er geluncht worden in de binnentuin of op het dakterras met een uniek uitzicht over Rotterdam.

010 – 820 00 04
Petra

Gezellige eigenaar

Boek de ruimte

Wat deze ruimte nog meer te bieden heeft

Wij hanteren bovendien ruime openingstijden, 7 dagen in de week van 08:00 tot 22:00 uur, dus ook in het weekend! Zelfs op feestdagen geopend. Andere tijden gewenst? Dit kan altijd in overleg worden besproken.

Inbegrepen:
Bureau
Koffie en thee
Betaald parkeren
Flipover
Beamer aan plafond

Wat andere zeggen over deze ruimte

Boek de ruimte

“Fantastische ontvangst. En de hele dag goed verzorgd met gezond eten  én lekkers.”

Lucia Looijestijn
6 maanden geleden

“Prima locatie, netjes en goed verzorgd. Zeker weer gebruiken volgende keer!”

Maarten Baas
2 maanden geleden

Onze makkelijk te bereiken locatie

Onze vergaderlocaties liggen centraal in Rotterdam, dichtbij zakelijke districten en het OV. Hier vergader je in een professionele omgeving met uitgebreide in-house catering en flexibele ruimtes die we volledig op maat inrichten.

Rotterdam
Olympiaweg 4, 3077 AL Rotterdam
010 – 820 00 04
Contact opnemen
Blijf op de hoogte

Goed om te weten

Praktische informatie over huisregels, annuleringen en parkeergelegenheid — zodat je altijd weet waar je aan toe bent bij Zipperz en zonder zorgen binnenstapt.

Huisregels

Gebruik de ruimtes netjes en respectvol.

Veiligheid & Gebouw

Toegang alleen voor geregistreerde bezoekers.

Annuleringsbeleid

Kosteloze annulering tot 24 uur.

Parkeergelegenheid

Gratis parkeren naast gebouw.

Inbegrepen:
Bureau
Flipover
Koffie en thee
Beamer aan plafond
Betaald parkeren
Blijf op de hoogte

Ons laatste nieuws

Nieuws
Personeel aannemen: vast, payroll of zzp? Wat past bij jouw bedrijf?

Je hebt besloten om personeel aan te nemen. Spannend! Het is een belangrijke stap in de groei van je onderneming. Maar dan komt de volgende vraag: hoe ga je dat doen? Kies je voor een vaste aanstelling, payroll of een zzp’er? Elke optie heeft zijn eigen voordelen en nadelen. Wat past het beste bij jouw situatie?

Meer lezen
2/9/2025
Nieuws
De toekomst van werk: opkomende trends in hybride werken, flexwerkplekken & kantoordesign

In een wereld waarin werk steeds flexibeler wordt ingericht, verandert niet alleen waar we werken, maar ook hoe, wanneer en met welke middelen. Bij ZiPPERZ volgen we deze ontwikkelingen op de voet, zodat onze ruimtes niet alleen voldoen aan de huidige verwachtingen, maar ook aansluiten op de noden van morgen. Dit zijn de belangrijkste trends om in de gaten te houden en hoe wij daarop inspelen.

Meer lezen
1/10/2025
Nieuws
Samenwerken – snel gezegd, net zo makkelijk gedaan?

Samen werken en samenwerken – er zijn maar weinig onderwerpen waarover rondom arbeidssituaties zoveel al is geschreven of wordt nagedacht.

Meer lezen
15/10/2021